Accesos directos a las distintas zonas del curso

Ir a los contenidos

Ir a menú navegación principal

Ir a menú pie de página

Educación: Intervención socioeducativa
Intervención Socioeducativa

Intervención Socioeducativa


Miembros


- Mª Elena Cuenca Paris

- Francisco Javier García Castilla

ResearcherID

- José Luis García Llamas (IP)

Artículos WOS

- Rosa María Goig Martínez

Artículos WOS

- Ángel Luis González Olivares

- Ángel de Juanas Oliva

ResearcherID Orcid

- María Paz Lebrero Baena

- Fernando López Noguero

- Isabel Martínez Sánchez

Artículos WOS

- Miguel Melendro

Artículos WOS

- María José Mudarra Sánchez

ResearcherID Orcid

- Fatima Poza Vilches

- José Quintanal Díaz

ResearcherID

- Mercedes Reglero Rada

- Ana Eva Rodríguez Bravo

- Marcos Roman González

ResearcherID Orcid

- María Luisa Sarrate Capdevila


Servicios



Producción científica


2020

2019

2018

2017

2016

Examining the Relationship between Socialization and Improved Software Development Skills in the Scratch Code Learning Environment

JOURNAL OF UNIVERSAL COMPUTER SCIENCE Volumen: 22 Número: 12 Páginas: 1533-1557

Effective social education of exclusion: contributions from social pedagogy

European Journal of Social Work Volumen: 19 Número: 6 Páginas: 931-945 DOI: 10.1080/13691457.2015.1082982

Comparing Computational Thinking Development Assessment Scores with Software Complexity Metrics

PROCEEDINGS OF 2016 IEEE GLOBAL ENGINEERING EDUCATION CONFERENCE (EDUCON2016) Colección: IEEE Global Engineering Education Conference Páginas: 1040-1045

Visual programming languages integrated across the curriculum in elementary school: A two year case study using "Scratch" in five schools

COMPUTERS & EDUCATION Volumen: 97 Páginas: 129-141 DOI: 10.1016/j.compedu.2016.03.003

Leisure, training and employment of young people with social difficulties

REVISTA ESPANOLA DE PEDAGOGIA Volumen: 74 Número: 263 Páginas: 5-11

The use of ICTs in leisure and vulnerable youth's training

REVISTA ESPANOLA DE PEDAGOGIA Volumen: 74 Número: 263 Páginas: 71-89

Attributions of youth in social vulnerability on the benefits of study and employment

REVISTA ESPANOLA DE PEDAGOGIA Volumen: 74 Número: 263 Páginas: 109-126

Attributions of youth in social vulnerability on the benefits of study and employment

REVISTA ESPANOLA DE PEDAGOGIA Volumen: 74 Número: 263 Páginas: 109-126

Analysis of the perception of teachers and families of the values of socially vulnerable youth

REVISTA ESPANOLA DE PEDAGOGIA Volumen: 74 Número: 263 Páginas: 91-108

2015