Accesos directos a las distintas zonas del curso

Ir a los contenidos

Ir a menú navegación principal

Ir a menú pie de página

Psicología: Neurociencia cognitiva de la percepción
Neurociencia cognitiva de la percepción, la atención y la memoria

Neurociencia Cognitiva de la Percepción, la Atención y la Memoria


Lineas de Investigación



Miembros


- María José Contreras Alcalde

ResearcherID

- María Dolores Luna Blanco

- Pedro R. Montoro Martínez

ResearcherID ORCID

- Francisco Javier Moreno Martínez (IP)

ResearcherID

- Isabel Orenes Casanova

ResearcherID

- Rafael Marcos Ruiz Rodríguez


Producción científica


2020

2019

2018

2017

2016

The suppression effect in visuospatial and verbal working memory span tasks in patients with Alzheimer's disease: a 2-year follow-up study

NEUROCASE Volumen: 22 Número: 5 Páginas: 426-435 DOI: 10.1080/13554794.2016.1216571

Dominance dynamics of competition between intrinsic and extrinsic grouping cues

ACTA PSYCHOLOGICA Volumen: 170 Páginas: 146-154 DOI: 10.1016/j.actpsy.2016.07.001

Naming and Categorization in Healthy Participants: Crowded Domains and Blurred Effects of Gender

SPANISH JOURNAL OF PSYCHOLOGY Volumen: 19 Número de artículo: e49 DOI: 10.1017/sjp.2016.59

JOLer: A Java standalone application for simulating the Weaver & Kelemen's judgment of learning (JOL) model

ANALES DE PSICOLOGIA Volumen: 32 Número: 3 Páginas: 893-898 DOI: 10.6018/analesps.32.3.224401

Experimental But Not Sex Differences of a Mental Rotation Training Program on Adolescents

FRONTIERS IN PSYCHOLOGY Volumen: 7 Número de artículo: 1050 DOI: 10.3389/fpsyg.2016.01050

The Madrid Affective Database for Spanish (MADS): Ratings of Dominance, Familiarity, Subjective Age of Acquisition and Sensory Experience

PLOS ONE Volumen: 11 Número: 5 Número de artículo: e0155866 DOI: 10.1371/journal.pone.0155866

Affective norms of 875 Spanish words for five discrete emotional categories and two emotional dimensions

BEHAVIOR RESEARCH METHODS Volumen: 48 Número: 1 Páginas: 272-284 DOI: 10.3758/s13428-015-0572-5

Development of the Updating Executive Function: From 7-Year-Olds to Young Adults

DEVELOPMENTAL PSYCHOLOGY Volumen: 52 Número: 4 Páginas: 666-678 DOI: 10.1037/dev0000091


Otra información